Wow, det funkar!

2010-02-16 @ 10:35:53
Blogg.se funkade inte alls igår när jag ville blogga, inte på hela kvällen. Väldigt irriterande! Så därför blev det ingen blogg alls.. Men jag gjorde inte så värst mycket igår heller, jag var till skolan en sväng. Jag vann schlager-quiz tävlingen som var i fredags, haha. ;) Pluggade lite matte där med, men behöver göra mer. Jag gick hem strax före två-tiden, och här hemma gjorde jag inte mycket. Fick skjuts av mamma till pappa där jag slog mig ner vid datorn och la in massa filmer. Så nu är typ alla band tomma, det känns skönt. :D När pappa slutade jobbet så fick han hjälpa mig att installera externa som jag sedan la in alla filmer på, najs. Jag stannade kvar och åt med pappa och Sinikka, kycklingfilé och pommes. Så gott! Sedan lite glass efter det. Åkte hem vid nio-tiden ungefär och slog mig ner vid datorn direkt.. Jag anmälde mig till högskoleprovet i sista minuten, jag tror det gick. xD haha. Annars gjorde jag inte ett skit här förutom bråkade med blogg.se xD

Nu är jag iallafall vaken här. Idag hade jag tänkt plugga lite innan det är dags att dra iväg och träna ikväll, woho! Jag längtar ju..

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback