You know that I’m missing you.

2010-02-10 @ 15:13:15
Det har varit skolan idag. Klockan åtta hade jag naturkunskap, lite segt det. Iallafall på morgon, men vi började på nytt kapitel, Evolution! Det är väl sådär, men det blir nog bra. :) haha. Efter det så satt jag nere i matsalen med Junia. Och sedan kom även Marie, Linnéa, Pekka och Rauno. Hela våran lilla np-grupp var samlad ;D haha. Pratade på om allt möjligt och vid ett så drog alla på lektion typ. Strax därefter så drog jag hemåt också, kikade runt på stan lite.. Det är rosa ballonger överallt typ.. xD HAHA. Trallade hemåt och nu sitter jag här och trycker, jag ska fixa lite på min redovisning och skicka in en uppgift här... :) Så jag har det gjort!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback