You'd better believe it.

2010-02-01 @ 20:03:55
Nu är det kväller här igen, jobbigt liksom.. Man hinner inte göra många knop när man är i skolan hela dagen. Mamma skjutsade mig till skolan strax efter elva-tiden idag, ner i matsalen till Junia. Vi satt där mest och pratade.. Var upp till A också, där jag fick brännskivor så jag kan fixa schlagermusik till dem.. xD HAHA. Vid halv ett ungefär så trallade jag och Junia iväg till hammar, vi hade lektion där vid ett. Jag hade Medicinsk grundkurs, där vi gick igenom matspjälkningen och andningsorganen. Hur intressant som helst ju! Vi fick även en hemtenta, jobbigt.. Slutade strax innan fyra tror jag, då tog jag sällskap med Junia hemåt... Och här hemma har jag bränt ut skivorna, så nu ska jag lämna dem imorgon. :) Sedan har jag inte gjort ett piss typ, har lite tråkigt. Tror nästan att jag ska lämna datorn, eller kanske inte, men försöka plugga lite iallafall.. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback