Äntligen, riktig mat!

2010-01-11 @ 23:50:31
Jag gjorde min käkoperation den 3 december, och blev tillsagd innan att jag skulle få leva på flytande i en till två veckor. Och 39 dagar senare, det blir sex veckor på torsdag, så har jag levt på flytande. Saftsoppa, drickyoghurt och näringsdrycker har varit det enda som jag tagit under dessa dagar. Idag fick jag äta "riktig" mat, för första gången på alla dessa dagar... Dock bara mosad och passerad mat, men det är mer än flytande. Det blev mos och fiskpinnar för mig och syster. Jag mosade fiskpinnarna och rörde ihop det med mosen, riktigt gott alltså!! Att känna smak på nåt annat än den där saftsoppan typ, haha. Så får se vad man vågar äta imorgon, för jag lär ju vara försiktig så ingenting går upp i munnen, det har ju ändå sytt liksom...

Och de här näringsdryckerna som jag tvingade i mig i början, är bara hur goda som helst nu och dem kommer jag garanterat att fortsätta med. (a) hihi.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback