Beställ en dagens till mig..

2010-01-09 @ 01:44:16
Haha, ja jag kollar faktiskt på Heartbreak hotel här.. Den är Bäst! Sedan LD så har jag bara suttit här och kikat runt. Även kollat lite mer på tv.. Och pratat med Emelie massa, söta du! Det sista vi pratade om var just favvoskådisar, och Heartbreak hotel, haha. Då blev jag sugen på att se den och vips, så var det fixat! Så nu kommer jag sitta här och skratta för mig själv och rabbla replikerna innan dem gör det.. xD Yes, helt lövely! Jag är inte riktigt trött än heller, så ett tag till blir jag nog uppe.. Nu ska jag kika lite smått på filmen..

Tjing!

Kommentarer
Postat av: emeliie

hahha, sötnos! nu blev jag ju också sugen att kolla på den, hahaha.. :D KRAAAM! <3

2010-01-09 @ 18:19:24
URL: http://withoutgrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback