Dagen är förbi..

2010-01-18 @ 23:08:39

Jag vaknade kring elva-tiden och tillslut så kom jag upp, duschade och fixade mig. Packade väskan och mamma skjutsade mig till skolan. Vid ett så var det dags för Medicinsk grundkurs, där vi gick igenom lite terminologi och hur en cell ser ut. Mycket intressant! Vi slutade strax innan halv fyra-tiden. Då tog jag mig iväg till apoteket och köpte näringsdrycker och sedan in på intersport och kikade efter ett linne som inte fanns.. xD Sedan trallade jag hemåt, hemma vid fyra-tiden typ.. Strax därefter så kilade jag och syster till ica för att hämta ut paketet från hm, najs. Och köpte hårfärg till mig, blonda slingor. Hem och då blev det mat direkt, mums. Och jag testade mina kläder efter det, vet inte om jag ska ha allt, vissa kläder satt inte ens fint, så vi får se.. Och nu ikväll här så kollade vi lite på Idrottsgalan, söta Lisa dök upp, haha. Och syster hjälpte mig med slingor och det har vi hållt på med hela kvällen.. Jag duschade ur allt för en stund sedan och det blev bra tror jag.. :) Så nu är jag nyslingad här, haha. Och nu ska jag kika på kläderna igen från hm.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback