Dance for your life.

2010-01-17 @ 00:08:08
Det har inte hänt så värst mycket här ikväll. Satt här och kikade runt på allt.. Var in på hm-shopen igen och kollade lite träningskläder som jag ska köpa nån gång. xD haha. Najs, och jag vill ha några danskläder med, det blir svårare.. Lär kika runt lite efter sånt! Efter att mamma hade kollat klart på tvn så blev det film för oss, vi såg Step up 2: The streets. Den är jäkligt grym alltså! Jag gillar den så mycket!! Den slutade väl här strax innan halv tolv typ.. Och nu sitter jag här och lyssnar på musik bara.. Mitt spotify funkar inte just nu, blä, så det fick bli musik som jag har på datorn, inge kul alls... Nej, nu ska jag kika runt på datorn igen.. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback