Där kärleken bor.

2010-01-06 @ 11:56:09
Började dagen med att dricka saftsoppa, öppna altandörren och frysa fötterna av sig, plocka upp hundbajs (sånt lär man göra när man är ensam hemma med musbus) och sedan kolla på termometern som visar -24 grader.. FYFAN!!! Det är svinkallt ute, herregud! Kan inte bara all snö försvinna så vi kan gå mot våren och sommaren, snälla! (a) Aja, jag ska inte ut idag iallafall!! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Kanske kolla igenom lite kläder på hm igen, det fanns ju så mycket.. Kanske kan kolla på lite Bones med, hm. Men ikväll är det iallafall Vinterkrysset, det sista.. Det måste jag se! :) Nej, nu ska jag göra nåt vettigt.. som.. hm. nåt. :D

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback