Det är inte lätt när det är svårt.

2010-01-21 @ 16:41:00
Idag åkte jag till skolan till lunchtid, jag orkade inte riktigt innan.. Vid ett så var det dags för svenska-lektion, där vi började med presentationerna. Jag hade ju nästan bestämt att jag ville börja, men det slutade med att jag typ var sist.. xD haha. Men det gick bara bra, sa inte allt jag tänkte berätta men det blev bra ändå. Alla gjorde ju så korta och då kortade jag ner min lite. Efter det så fick vi en skrivövning, inte så lätt. Och sedan fick vi en uppgift till nästa gång, najs! Så vi slutade strax efter tre-tiden typ, jag och Linnéa tog sällis hem, trevligt.

Och här hemma har jag inte hunnit med så mycket. Jag har ätit lite limpa för första gången på sju veckor typ. Mycket gott, haha. Nu ska jag bara kika facebook lite snabbt, sedan kolla lite på tv och försöka göra nåt på min svenska-uppgift. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback