Det är inte regn som faller..

2010-01-04 @ 15:16:02
Här sitter jag igen, som vanligt. Det finns liksom ingenting att göra.. Mamma och jag var in till Gävle tidigare, var hos tandregleringen vid halv tolv. Kikade lite och bytte snoddar.. Sedan tog vi en sväng förbi Valbo där vi kikade runt lite.. :) Jag köpte lite filmer, haha. Najs! Träffade morfar och co där inne också, trevligt. Nu gör jag inte mycket, jag har tråkigt liksom.. Och jag vill ha sommar, kan inte snön försvinna nån gång.. Det snöar för fullt ute nu igen, blä. Nej nu ska jag kika runt lite till, sen försöka komma på nåt att göra.. Se på film kanske, haha... Eller det kanske räcker med att jag sett 30 filmer på 14 dagar.. xD HAHA, Det är galet! Men det blir nog en film, om jag orkar...

Pusshej!


dessa köpte jag . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback