Det kommer mera...

2010-01-02 @ 12:24:24
Jag är vaken och det har jag varit nån timme, men inte riktigt orkat gått upp. Jag har legat och kollat ut, det snöar för fullt. Det vräker ner, haha. Mamma sa att det typ måste ha kommit kanske en meter sen igårkväll, haha. Herregud! När ska det sluta snöa liksom, vi har så sjuuukt mycket snö nu ju.. Det snöa hela dagen igår, får se hur länge det ska snöa idag.. xD haha. Inga planer för dagen har jag heller, får se om vi kommer iväg till jysk något, det är sjukt halt ute.. Men det kanske är nån film på tv, (a) jag har ju inte sett på film alls, hahaha. Nej nu ska jag dricka upp min saftsoppa här och kolla igenom datorn lite.. :)

Pusshej!



Kolla cyklarna... xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback