Dags för en ny vecka...

2010-01-17 @ 22:38:14
Jag kollade på Blåsningen tidigare, mycket roligt var det! Christine Meltzer, haha, gud så jag skrattade.. :D Och nästa vecka är en av mina favoriter med, hihi. Längtar! När det var slut så började en film på trean som jag kollar på, nämligen Intolerable cruelty. Den är verkligen jättebra ju.. :) Efter den vette tusan vad jag ska göra, sova orkar jag nog inte..

Kommande veckan...
Måndag: Skola på eftermiddagen. Stan.
Tisdag: Skola på förmiddagen.
Onsdag: Skola hela dagen. Andra Avenyn på tv!
Torsdag: Skola hela dagen.
Fredag: Skola hela dagen. Let´s dance på tv!
Lördag: Nada planerat. Plugga kanske..
Söndag: Blåsningen på tv!

Sådär ser min vecka ut, plus att det blir väl lite plugg också. Ganska skön vecka, nåt att göra om dagarna liksom. :) Nej, nu ska jag kika igenom datorn lite, nu när det är paus i filmen. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback