En lång dag!

2010-01-22 @ 18:05:29
Jag kom upp strax efter nio-tiden idag. Duschade, åt lite frukost och packade ihop min väska. Vid halv elva så skjutsade mamma mig till skolan, ner till matsalen direkt där jag hittade på Marie och Pekka. Pratade med dem en stund innan de for på lektion.. Så jag blev själv i matsalen, då gjorde jag klart min skirvuppgift, skulle skriva en artikel av en låttext. Det gick bra, jag blev klar. Annette och Jenny kom ner och pratade lite grann också, trevligt! Vid lunchen så kom Junia och Linnéa från sina lektioner. Och Marie och Pekka kom ner när de var klara också. Så vi satt där nere och pratade massa. Vid ett så blev det bara jag och Junia kvar, det blev lite snack där.. Och strax efter två-tiden så kom mamma och hämtade mig och vi åkte in till gävle, till tandläkarn. Hade tid vid tre, de bytte bågar på tandställningen och sådära.. Efter det så väntade vi mest på att klockan skulle bli halv fem för då kom syster med tåget och hem efter det. Vi kom hem strax efter fem-tiden. Och då började jag med att skriva över min artikel på datorn och skickade in den. Det kändes gött! Och jag kollade även på Förkväll för Sara Löfgren var med, mys.

Nu ska jag faktiskt ta och kika igenom lite bloggar för första gången idag, det känns väldigt skönt att ha nåt att göra om dagarna om man säger så. Annars är jag ju fast här jämt! Men ska kika igenom allt jag brukar här nu och sedan göra nåt vettigt. Vid åtta är det iallafall dags för Let´s Dance.. :D

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback