Filmkväll blev det!

2010-01-14 @ 21:53:39

Nu har jag kollat på film, det blev två stycken. Systrar i jeans och Systrar i jeans: Andra sommaren. Hur mysiga är inte dem filmerna på en skala, ååh! Jag älskar dem!!! Helt fantastiska ju. Och deras vänskap, åh, den är ju så underbar! Grymt bra filmer, se dem om ni inte har gjort det!


Nu vet jag inte alls vad jag ska göra, det har ju för tusan blivit kväller, haha. Jag ska iallafall kika igenom lite bloggar och facebook! Sedan ska jag nog stänga ner här, det är en dag imorgon också. Ska förbi skolan lite snabbt och prata med en lärare, det är nämligen två kurser som krockar, så jag ska se om det finns nån annan lektionstid.. xD haha. Det ska jag göra imorgon, annars vette tusan vad som händer, inget. Let´s dance på kvällen bara.. Nu ska jag göra det sista här och sedan sova...

Go´natt!


Kommentarer
Postat av: Mika

typ VÄRLDENS bästa filmer! Love it! <3

2010-01-14 @ 22:28:20
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback