Hemma igen.

2010-01-11 @ 09:47:35
Kom hem från tandis nyligen, svängde bara in på ica lite snabbt nu när vi kom hem.. Men iallafall, allt såg bra ut i munnen och sådära. :) Det tog typ 5-10 minuter. xD Jag får iallafall börja äta passerad eller mosad mat nu.. :D Det känns skönt! Jag har levt på flytande nu i snart sex veckor, på torsdag är det sex veckor sedan.. Så nu får jag smaska på lite annat om jag vill.. Vi tänkte köpa barnmat på ica, men nej, jag vill inte ha barnmat. Det var bara massa konstigt ju och det såg inte gott ut. Så idag ska jag leva på flytande ändå.. och mina älskade näringsdrycker, haha. Lite hungrig är jag nu så jag ska väl ner och ta lite saftsoppa. Sedan ska jag ta och kika igenom lite bilder på datorn och skicka in, vissa bilder saknar jag från andra, hm...

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback