I dina ögon...

2010-01-27 @ 23:41:03
Efter en hel kväll framför datorn så börjar jag faktiskt bli trött. Jag har kollat på Fame, dock inte hela för det blev nå fel mot slutet så det lär jag se imorgon. Jag har pratat massa med Emeliie, Micke och Mika på msn också, najs! Och jag har skrivit klart en svenska-grej, som jag hoppas få lämna in. (a) Även mailat lärare, det kanske blir bra! Annars har jag inte hunnit med något mer...

Planer för morgondagen; skola hela dagen lång fan. Tyskalektion och svenskalektion, hjälp. Från halv tio till fyra, mindre kul! Och jag ska prata lite med naturkunskapslärarn imorgon också, lite hjälp med labrapporten. Annars vette tusan vad som händer, bara slappa kanske... :)

Men nu, dags att sova!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: emelie

det var mys! :D

2010-01-28 @ 09:43:49
URL: http://withoutgrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback