I Guds händer.

2010-01-28 @ 21:03:59
Dagen har spenderats i skolan, jag började med tyska vid halv tio. Vi var två stycken där, så det blev mycket prata, drygt! Slutade vid elva-tiden och då gick jag och pratade med Jenny lite snabbt. Om svenska uppgiften som jag skulle få göra om, men undrade vart jag skulle skicka den. Så ner i matsalen och skickade in den till henne. :) Slog mig ner i matsalen med Therese och Linnéa. Efter en stund så kom även Junia och Pekka. Där satt vi och pratade, skrattade och hade det trevligt! Under lunchen så dök även Marie upp, najs! Vid ett så drog vi allihopa utom Juniasvenskan. Vi fick tillbaks våra artiklar, jag fick VG, najs! Vi diskuterade olika texter, lyssnade på ett radioprogram och fick en skrivuppgift, eller två i en... xD Vi slutade strax innan tre-tiden! Tog sällskap med Linnéa hem och vi stannade på stan lite snabbt och sedan raka vägen hemåt. :) Hemma strax efter halv fem typ..

Hemma har det inte hänt mycket alls. Betalat en räkning. Bokat tåg. Kollat allt möjligt på datorn. Ätit. Och ja, inte så mycket mer. Just nu lyssnar jag på Sonja, och kikar runt på datorn. Ska fixa fram lite grejs till imorgon... :)

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback