I´m back. ;D

2010-01-30 @ 23:22:39
Jag kom hem inatt därav inget inlägg igår... Det kommer inlägg om gårdagen när jag orkar!

Idag har jag verkligen haft fullt upp, jag slog mig ner här strax innan halv elva.. Så otroligt skönt! Jag och pappa åkte till IKEA imorse, jag köpte en ny garderob plus lite förvaringslådor. Hem direkt och pappa flyttade ut min gamla garderob till mammas rum och sedan monterade han ihop den nya... :) Klar runt halv två-tiden typ, då fikade vi lite och sedan åkte pappa. Och då började jag med att rensa alla kläder innan jag la in de i garderoben igen. Det tog sin lilla tid alltså, herregud! Jag har alldeles för mycket kläder.. xD Vid halv sex-tiden ungefär så åt mamma och jag lite, kött och pommes. Så gott med kött ju, det var typ 8 veckor sedan jag åt det! Sedan började jag plocka i grejer i förvaringslådorna, köpte fyra stycken.. Kollade på Let´s dance från igår också, chockad som fan att Agneta&Tobias åkte. Shit, de var ju grymma ju!! Och sedan fortsatte jag att plocka runt lite.. Strax efter tio så blev jag klar, äntligen liksom, haha. Hämtade lite glass och slog mig ner här...



Sitter här och lyssnar på musik nu, finns ju inte så värst mycket att göra. Tror faktiskt att jag ska se någon film eller nåt.. :) hihi. Eller kanske fylla i massa grejs i min kalender...
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Mika

Åhh, du har kvar den där gamla skylten! Kärlek & Minnen <3



Miss u!!!

2010-01-31 @ 10:25:08
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback