i´m lost in this eyes.

2010-01-19 @ 16:30:07

Jag har tråkigt här vid datorn... Lyssnar lite på S och hon är amazing! ♥

Skolan har jag varit i hela dagen. Jag kom dit redan vid nio-tiden. Hade tyska-lektion vid kvart över tio typ. Och där var vi inte så många, vilket då resulterade i prat och skit. Fast tydligen är det mycket prat på dem där lektioner, inte gilla. xD haha. Slutade strax innan tolv och då raka vägen ner till matsalen. Där satt jag och Junia fram till tre-tiden typ. Pluggade lite och pratade massa. Alla lärare kom och störde vid halv tre typ.. xD haha. Strax efter tre så kom mamma och hämtade oss, skjutsade hem J och vi åkte hemåt... Och jag har typ inte gjort ett skit sedan jag kom hem..

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback