Klockan tickar iväg.

2010-01-16 @ 02:33:32
Här sitter jag än, haha, lyssnar på musik och sådära. Funderar lite för mycket på allt.. xD haha. Inge bra att sitta uppe såhär.. Jag har tillochmed kollat på lite danskurser, som börjar nästa vecka.. Är så himla sugen ju, men börjar man nån danskurs här i viken som är för ungdom/vuxen så är jag rädd för att det bara är fjortisar.. :/ hm. Vi får se hur jag gör, har väl egentligen inte råd heller, men jag vill så gärna börja dansa igen! Annars har jag mest suttit inne på Gina tricot och h&ms hemsidor, hittade lite grann som jag kan kolla på imorgon. Jag ska nog med mamma in till Valbo då, najs. :) Så jag ska nog ta och sova lite nu, så jag kommer upp.. Jag börjar faktiskt bli lite trött nu, jobbigt.. haha.

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback