Lite halvtråkigt.

2010-01-27 @ 19:02:52
Snodde en lista från fina Mika! ♥

Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag hittade FAME på en sida, så nu kan jag se den!!!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Började min lektion.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Skrev om en svenska-grej.
Det sista du sa högt: "Okej, haha."
Det senaste någon sa till dig: "Känns som jag har babianarmar.." HAHAHA 
Vad har du druckit idag: Saftsoppa och vatten.
Vad var det senaste du åt: Makaroner och korv till lunch.
Vad var det senaste du köpte: Träningskort igår.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun.
Vad är det för väder hos dig nu: Snöstorm typ.
Godaste glassmaken: Choklad med små chokladbitar i. (mallis <3)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja. 
Sover du tungt: Jag vet inte, säkert.
Drömmer du mardrömmar: Nej, inte vad jag vet.
Trivs du med ditt jobb: Har inget jobb.
Favoritklädsel: Jeans, linne och en tjocktröja.
Favoritlåt just nu: "Här står jag" med Sonja Aldén.
Vad ser du om du tittar till höger: Fåtölj, bord, fönster osv.
Vad gör dig glad just nu: Musiken.
Vad ska du göra härnäst: Se på FAME!
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Uttråkad.
Favoritgodis: Choklad!
Kläder just nu: Mjukisbyxor, långärmad tröja och tjocktröja.
Sommarplaner: Stockholm, Mallorca, Pride, BSC...
Hur många kuddar sover du med: Tre kuddar.
Spelar du något instrument: Nej.
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska tror jag allt.
Vad är viktigast för dig: Familj, vänner, musik och kärlek.
Är du kittlig: Nej.
Snarkar du: Nej, inte vad jag vet.
Stjärntecken: Vädur.
Äckligaste insekten: Hm, vet inte. Kackerlacka kanske.
Stökigt eller välstädat: Välstädat.
Längtar du mest efter just nu: 17 februari. ♥ Utan tvekan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback