Livet är en schlager!

2010-01-08 @ 01:29:37
Jag ligger här i sängen och kollar på Livet är en schlager. Det lär ju vara en av de bästa filmerna som finns! Åh, jag älskar den. Jag är i slutet av filmen just nu; "Aldrig ska jag sluta älska dig..". Åh, det är bara så himla Bäst!!! Efter filmen så ska jag faktiskt sova lite..

Imorgon vet jag faktiskt inte vad som händer.. Jag vill till stan typ, eller iallafall iväg och göra nåt. Men det är ju säkerligen svinkallt ute, så får se om jag kommer iväg. Hoppas det, så jag har nåt att göra. :) Hörs mer imorgon hur min dag blir...

Go´natt!

Kommentarer
Postat av: Mika

"Kan ni säga det alla barn? Ett, två, tre - TRANSA!"

2010-01-08 @ 09:11:26
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Jennie

Den är heeelt underbar. Jag såg också den förut! (;

- Alla är ju transor utom jag, jag vill också vara transa!

2010-01-08 @ 16:59:57
URL: http://jennie95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback