Min vecka...

2010-01-04 @ 22:54:47
Tisdag: Inget planerat. Bones på tv.
Onsdag: Inget planerat. Vinterkrysset på tv.
Torsdag: Inget planerat. Bones på tv.
Fredag: Inget planerat. Let´s dance på tv.
Lördag: Inget planerat.
Söndag: Inget planerat. Bones på tv.

Ja, ni ser ju hur händelserik min vecka är, ha.. Inget som alls planerat och det är sjukt tråkigt. Januari är en tråkig månad typ. Jag längtar till nästa vecka, då börjar skolan igen. Fyfan vad skönt det ska bli, jag får hänga runt på komvux igen, åh! Nåt att göra om dagarna, det kan inte bli bättre. Yay, jag längtar...

Om en liten stund så ska jag ner och fortsätta se på film med mamma, vi kollar på Step up. Underbar film alltså, jag älskar den!!! Sedan nån dag så ska vi se på Step up 2: the streets också. :D hihi. Nej, nu ska jag ta mig ner...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback