Mucho shopping!

2010-01-25 @ 17:48:18
Syster och jag var uppe med tuppen idag. Trött! Pappa hämtade oss strax efter sju-tiden, in till Gävle och på tåget vid 7.49. Framme i Uppsala strax efter nio och då slog vi oss ner inne på en galleria och väntade på att klockan skulle bli tio.. xD Segt om något! Sedan har det sprungits runt i butiker, hej och hå.. In på alla möjliga ju, haha. Jag hittade guld leggings, två par tygskor, en huvtröja, läderhandskar, skjorta och två randiga tröjor. Det blev mucho, och nu ska jag inte shoppa på ett tag känner jag... Jag måste först och främst ha en ny garderob, jag får inte plats ju!!! Efter 5 timmars shoppande så blev vi väldigt trötta och begav oss mot stationen igen och jag hoppade på tåget hem vid 15.19. I Gävle vid halv fem och mamma hämtade mig. :) Och har inte gjort så mycket sedan jag kom hem, bara kikat igenom allt här...

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är handskarna ifrån? snygga :)

2010-01-26 @ 21:26:51
Postat av: Carro

Handskarna är köpt på New Yorker. :)

Mm, väldigt snygga!

2010-01-26 @ 21:43:32
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback