Nu är jag trött.

2010-01-20 @ 15:55:22
Kom upp vid halv sju idag, väldigt tidigt tycker jag. Duschade, åt frukost och mamma skjutsade mig till skolan. Vid åtta så hade jag Naturkunskap B, där vi gick igenom lite om atomer och fick göra lite uppgifter, najs. Slutade strax innan halv tio och då tog jag mig ner till matsalen till Junia. Och där har vi suttit, vid lunchen så dök Linnéa, Sofi och Marie upp också, trevligt. :) Och jag pluggade på med min svenskauppgift, som jag ändrade lite och det blir nog bra iallafall. Vid ett så drog vi alla på lektion, jag skulle ha Franska, jag var själv.. xD Inget jag gillar alls, men vi gick igenom lite grann och slutade vid två-tiden. Då trallade jag hemåt i kylan, uscha..

Här hemma har det inte hänt och händer inte så mycket. Lyssnar på musik bara, men jag ska kika lite på tyskan till imorgon. Och jag borde fixa en inledning och ett avslut till svenskan också, hm. Aja, dags att pluggiplugga lite.. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback