Ny vecka, soon.

2010-01-10 @ 23:37:59
Nyligen duschat här och nu har jag krypit ner i sängen, ska väl inte sova riktigt än men snart. Min kväll har spenderats här vid datorn som vanligt. Först lite Bones på tv. Fyllt i min kalender, som jag knappt använder längre, måste bli bättring på det! Kikat lite på Högskoleprovet, funderar på att göra det nu i vår.. Annars har det inte hänt så mycket mer här..

Ny vecka imorgon också, så här ser det ut hos mig:
Måndag: Tandläkarn 8.30. Inget mer planerat.
Tisdag: Inget planerat.
Onsdag: Kursintroduktioner på Komvux.
Torsdag: Inget planerat.
Fredag: Let´s Dance på tv. Inger mer planerat.
Lördag: Inget planerat.
Söndag: Blåsningen på tv. Inget mer planerat.

Det var mig en tråkig vecka som jag hade framför mig, som alla andra veckor som varit då. Hoppas man kan klämma in nåt skoj däribland.. :) Kanske blir lite plugg, om man orkar så långt.. Jag ska ta och fixa med lite bilder i veckan och framkalla också, najs.. Nu ska jag faktiskt bara ta och kika igenom allt här på datorn och släcka ner, ska upp tidigt imorgon. Hörs efter tandis nån gång!

Go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback