Shopping i mängder..

2010-01-16 @ 18:11:22
Vaknade sent idag, men jag och mamma åkte in till Valbo kring två-tiden. Vi kikade runt i hela köpis, hittade massa grejer. Det var ju helt sjukt! Jag fick med mig hem tre leggings/tights, en grå skjorta, ett linne, en svart kofta/cardigan och en randig-tröja. Helt galet, jag som inte brukar shoppa, haha. Men snyggt är det.. :D Efter att vi hade sprungit klart där så drog vi in på IKEA för att lämna in en lampskärm och köpa nya till mig. Träffade även Sanela och Johan då, trevligt! Sedan åkte vi hemåt, eller svängde in på ica här hemma och handlade lite grann och sedan raka vägen hemåt. Vi kom la hem runt fem-tiden här..


.målarfärg-aktiga, babyrosa, pajletter.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hahahaa, gud vad kul. Jag shoppade också idag, och det händer INTE ofta! (;

Det låter massa fint!

2010-01-16 @ 18:53:29
URL: http://jennie95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback