Skolan börjat, typ...

2010-01-13 @ 17:35:14
Imorse var det upp och hoppa typ.. Kilade iallafall iväg till skolan i kylan, det var bara -15 men ändå iskallt.. xD haha. Kom dit strax innan elva-tiden, så var ner och hejade på Junia sedan upp till salen men vi fick vänta lite.. Träffade Jenny och pratade massa, det var första gången hon såg mig nu efter operationen, haha. Och Annette kom lite snabbt förbi också, trevligt. Klockan slog 11 och det var dags för intro i Svenska C med Jenny. Muntlig och skriftlig kommunikation. Det låter väl sådär om man tänker på hur jag är, inte gilla muntligt! Men det ska nog gå bra endå, men vi är jäkligt många i kursen... Efter det så kilade jag ner till matsalen igen, till Junia och alla andra. Vi satt där hela lunchen, pratade och sånt. Vid 14-tiden så var det dags för intro i Naturkunskap B, roligtroligt! Sedan blev vi kvar en stund i matsalen igen.. Vid tre ungefär så tröttnade vi, så jag trallade mot stan och var in på bokia och köpte kollegieblock, najs. Sedan fick mamma komma och hämta mig på stan när hon slutade vid halv fyra.

Hemma strax därefter.. Då tog jag lite saftsoppa, hungrig ju! Och jag har beställt Naturkunskapsboken så jag får väl den om nån dag, man blir fattig. xD Förde över lite pengar till syster också.. Och jag har även mailat lite lärare, lär ju veta när jag har lektion ju.. xD haha. Annars har det inte hänt så mycket alls... Jag ska ta och kolla igenom allt här på datorn och sedan kika lite på tv.. Hörs nog senare!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback