Everything comes to an end.

2010-01-31 @ 22:46:14
Jag sitter här och kollar på A lot like love, den är bra! Den slutar strax efter elva-tiden här och då ska jag väl sova tror jag. Om jag inte ska titta lite på Andra avenyn, reprisen börjar då. Hm, får se! Men jag borde ju sova direkt, skola imorgon som gäller, fast vid lunchtid då... Nästa vecka har jag fullrulle!

Min kommande vecka . . .
Måndag: Komvux, prata med A. Skola på eftermiddagen.
Tisdag: Skola på förmiddagen. Step up 17.00. Plugga till provet.
Onsdag: Skola hela dagen. Dans 17.10. Plugga till provet. Andra avenyn på tv!
Torsdag: Skola hela dagen. Tyska-prov! Glee och Made in Sweden på tv!
Fredag: Skola hela dagen. Let´s dance på tv!
Lördag: Plugga massa. Melodifestivalen börjar - Ö-vik först ut - HEJA JESSICA!
Söndag: Plugga massa. Blåsningen på tv!

Mycket att göra liksom.. Skola dagarna långa, mycket att plugga också. Och väldigt mycket tv blir det i veckan också, herregud! Och jag ska även börja med träningen den här veckan, helt lövely alltså!! :D Och som det flesta vet så börjar ju Melodifestivalen också, det ska bli najs!!! Men jag är inte så peppad för det just nu, jag känner att jag har liksom inte tid för det nu.. Men det blir nog annorlunda på lördag! :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback