Helgen har rusat förbi!

2010-01-31 @ 20:41:44
Nu är den här helgen förbi snart... Och det har hänt mycket ju, eller hänt och hänt, jag har haft mycket att göra. Stockholm och Let´s dance-genrep i fredags (ska blogga om det nu i veckan..), rensning bland allt i mitt rum under gårdagen och idag har jag...

- Betalat räkning.
- Skickat in bilder på framkallning.
- Fyllt i skolschemat i min nya kalender.
- Rensat bland mina skor.
- Pluggat Naturkunskap, Medicinsk grundkurs, Tyska.

En hel del alltså, jag är riktigt nöjd med dagen. Fått mycket gjort... Och jag har faktiskt inte tillbringat så mycket tid vid datorn denna helg. Fredags blev det ingen tid alls. Lördags blev det fyra timmar typ.. Och idag, hm, jag blir nog här hela kvällen, men det är jag värd, haha.. Jag ska plugga lite svenska hade jag tänkt innan kvällen är slut också.

Nu sitter jag faktiskt och kollar på Blåsningen här. :) Det är skoj, det har nyss varit Anna Skipper, haha. Och efter pausen är det dags för Agneta Sjödin, det ska bli kul att se... :) Efter det så ska jag försöka plugga lite..

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback