You spin my head right round, right round.

2010-01-21 @ 22:37:50
Ja, visst har jag kollat på tv sedan sist. Det är typ det enda jag har gjort ju. Det blev lite Bones först, eller hela 4 avsnitt blev det. I löve it! Och sedan kollade jag konstigt nog på Made in Sweden, haha. Det är inget jag följer denna gång, jag gillar väl inte gruppen Play riktigt.. Men jag säger bara Laila Bagge alltså, åh hon är ju helt fantastisk!! Och Jennie Widegren dök upp också, åh, jag vill dansa för henne nu va! Saknad är hon iallafall. Och tro det eller ej, men jag har faktiskt fått ihop lite på min svenska-uppgift. Yeah! Jag ska försöka göra klart den imorgon, det skulle ju vara skönt. Men ja, inget jag tror sker men.. Nu lyssnar jag lite på spotify här, det är najs. Och det händer inte så mycket här vid datorn, jag vet inte om jag ska stänga ner här eller inte.. Hm, men ska upp tidigt iallafall, skolan igen fast jag inte har några lektioner direkt.. Och på eftermiddagen är det även tandläkarn som gäller.. Så ja, vi hörs imorgon igen. :)

Puss och go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback