Ave Maria!

2010-07-05 @ 00:55:57
Hela kvällen har sprungit förbi liksom... Inte hänt mycket men min kväll har sett ut såhär;

- Ätit grillat med mor och syster.
- Noppat brynen.
- Packat lite mer..
- Kollat lite på tv.
- Pratat med massa kära vänner på msn. ♥

Nu lyssnar jag på lite julmusik, pratar med Emelie och svettas även bort. Dödshett i mitt rum ju. xD Jag hade tänkt sätta i Fame-filmen för ett tag sen men har inte kommit så långt och nu är klockan så mycket så det blir inte av.. Imorgon då kanske.. Jag ska snart sova också tror jag...

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mika

man får inte lyssna på julmusik på sommarn, knäppis!

2010-07-05 @ 06:13:35
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback