Dagen är förbi.

2010-07-23 @ 22:56:37
Inte bloggat så värst mycket idag. Inte gjort nåt särskilt heller. Packat klart, bara lite småplock kvar ju. Resväskan är tuuung, haha. Jag har bloggat ut om Mallis, heja! Och jag har även lyssnat på radion i 2,5 timme, direktsändning nere ifrån Karlshamn för att Sonja gästade. :D Super! Även gått igenom mina videoband som ligger vid tvn/videon. Det stod inget på dem så jag gick igenom dem och skrev på vad som var på dem. Jag hittade Tre S:ens julkonsert, WOW, jag vill se igen va ^^ haha. Hittade även blåsningarna med S&S, sommarkrysset, vinterkrysset och mello-krönikor.. xD Härlig blandning! Nu gör jag inte mycket alls, men jag ska typ stänga ner här och sätta i en film. Första high school musical blir det nog, mys! Hörs imorgon igen när jag vaknat till liv. :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback