Radio är en väldigt bra sak!

2010-07-23 @ 17:32:01
Lyssnade på P4 Blekinge och deras direktsändning från Östersjöfestivalen i Karlshamn. Sonja Aldén gästade, och jag har verkligen försökt med allt för att ha kunnat varit på plats, men det gick inte alls. :( Men nu har jag lyssnat på det istället, bättre det än inget liksom. :D Vid 15.40 typ så entrade Sonja scenen, lite prat med henne innan hon framförde sin senaste singel Innan jag släcker lampan. Sofia Lindström på kören också. Det var otroligt mysigt och fint att höra den låten. :) Lite mer prat och sedan kom den fina låten till hennes mormor, Till en ängel. Så fint! Sedan fick hon en liten "uppgift" innan hon lämnade scenen också, hon skulle skriva en kärlekslåt till HP (en av radiopratarna). En stund senare i programmet så dök Sonja upp igen. Framförde låten till HP, haha. Och sedan kom älskade Här står jag, hur underbart som helst! Fortsatte med I kärlekens land, jag älskar den texten, otroligt vacker! Efter det så pratade dem lite om vad hon gör härnäst, julskivan och lite sådant. Det verkar bli nåt i jul i alla fall, med de tre essen. Lovely! En liten stund senare kom hon igen och sjöng Där kärleken bor.. Brabra! Sonja fick göra en tävling sen, intro-tävling fast de döpte om den till Outro. Hon fick höra slutet av låtarna och gissa efter det. Hon var riktigt grym ju! Och sedan kom favoriten För att du finns, åååh! Så otroligt fiiint och hon berör verkligen, genom radion bara också. Jag blir så glad av att höra henne!






bilderna kommer härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback