Vaaarmt!

2010-07-04 @ 16:16:10
Hallå, nu är det på tiden att blogga lite tycker jag.. Fast det har knappt hänt något här. Vaknade tidigt men somnade om och låg och drog mig en bra tag, kom inte upp förrän vid ett-tiden typ. Jag har packat ner alla kläder i resväskan nu, typ hälften hade fortfarande prislapparna kvar. xD haha. Men nu är det bara småplocket kvar, sen så är jag redo! Jag och syster har ätit lite mackor och spelat yatzy, roligt! Och nu sitter jag nere i vardagsrummet, det är så förbaskat hett i mitt rum, men här är altandörren öppen så det drar lite.. :) Annars är det varmt ute också, det är väl typ 32 i skuggan eller nåt. Hett! Men jag sitter här med saft och choklad, även lite musik. Får se om man kan hitta på nåt skoj här eller vad som händer resten av dagen...

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback