10/6 - Avslutningsfest med gänget! <3

2010-06-14 @ 21:26:40
Jag jobbade även denna dag med pappa, det gick ganska så fort. Hemma strax efter två-tiden, lite vila men sedan började jag fixa mig för kvällen. Åt lite, fixade håret och kläderna. Messade även med Marie...


Strax efter sex-tiden så kom Marie och hennes två döttrar, Anna och Elsa, och hämtade upp mig. Mot Jenny och avslutningsfesten med Svenska C-gänget. Mötte upp Junia, Sofi och Pekka på parkeringen och fixade med pengarna till Marie, vi hade köpt present till Jenny som tack för terminen och lite så. :) Sedan gick vi till framsidan på gården där Jenny, Erik och Therese var, kul att träffa dem! :D Efter en stund så rasade resten in; Bertil, Linnéa, Karin, Anna, Cilla och Linda. Vi var samlade och det var så mysigt att se alla!

Det var dukat med långbord ute och maten fanns uppe i Jennys lägenhet som vi fick hämta, vi gjorde egna grillspätt, och fick sedan grilla dem ute. :) Det fanns massor med mat; kyckling, fläskfilé, köttbullar, korv, grönsaker, potatisgratäng, potatissallad, andra sallader och såser. Åh! Och det dracks cider, vin och läsk i mängder hos alla. Vi satt där ute en stund, men sedan blev det lite kyligt och mygg kom fram, så vi packade ihop allt och tog oss in till Jenny en stund. Pratade lite och hade roligt, för att sedan ta oss ut och spela några omgångar kubb. Vårat lag vann båda gångerna, woho! Men vi hade nog inte vunnit om det inte vore för Anna och Elsa, dem var riktigt grymma ju! Det blev för myggigt sedan så vi tog oss in på efterrätt och där blev vi sittandes sedan och pratade massa, drack och hade sjukt roligt! Jag och Sofi pratade lite med Anna också, gud vad sööt hon är alltså! Jag tokgillade Maries barn, ååh! :) Vid tolv-tiden så började några ta sig hemåt och sedan droppade folket av allt efter som. Jag, Anna, Linnéa och Cilla var de sista att lämna Jenny strax efter två-tiden. Kramkalas och tackade för en underbar kväll/natt! Anna och jag hade taxin beställda till oss. Jag fick inte gå själv hem för Linnéa och Cilla, och de orkade inte gå med mig heller, så Cilla beställde och betalade den åt mig. Tack! :) Det tog lite tid innan den kom, men de hade tydligen bara en taxi på natten i viken. xD haha. Var i alla fall hemma strax innan tre och jag drog mig till sängen direkt och somnade bums!

Tuuusen tack älskade vänner för denna helt underbara kväll/natt!
Jag är så glad att jag har träffat er! Ni är Bäst!
Tack tack tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback