11/6 - Carola är... WOW!

2010-06-15 @ 15:52:50
Vi drog till Kungsan direkt efter Jensens, för klockan var ju strax innan tio och Carola skulle uppträda vid tio. Vi tog oss fram mot scenen och stod en bit bak där, en kompis till Micke kom också. :) Strax därefter så entrade Carola scenen. Åh, fy sjutton vad hon är grym alltså! Det var första gången jag såg en hel konsert med henne sådär, och jag blir bara så imponerad. Vilken stjärna hon är! Vilken röst, vilken känsla och hon kör verkligen järnet. Bjöd på lite olika låtar, bäst var ju Evighet! Sedan ett medley med låtarna Fångad av en stormvind, Främling och Mitt i ett äventyr! Åh, man blev bara så glaaad! Sedan några sega låtar, men det var riktigt kul att se henne, och jag ser henne mer än gärna igen! Carola är helt fantastisk, det är Carola liksom. WOW!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback