11/6 - Jensens mys! <3

2010-06-15 @ 15:52:13
Klockan ringde redan vid halv åtta, men kom inte upp förrän strax efter åtta. In i duschen, fixade mig, packade väskan och messade massa med Marie. Först skulle vi åka vid halv tio, sedan vid tio... Men vid ungefär 10.40 så kom Marie och hennes barn förbi här och plockade upp mig. Raka vägen mot Stockholm, så himla schyst att jag fick åka med ju! Tack Marie! :D Vi pratade massa och lyssnade på schlagers på vägen ner, mys! De släppte av mig vid stationen i Helenelund, tackade så mycket för mig och jag tog mig upp till pendeln. Klockan var runt halv ett och jag missade precis pendeln, så jag fick vänta en stund där. Messade lite med Micke och han var på Hötorgscity så jag tog mig dit direkt när jag kom in till centralen. Det var evenemangshelg på Hötorgscity (som det är varje sommar, en gång i månaden) och Annamia är konferencier som alltid! Vi träffade Annamia och fick hänga med upp på taket. Där hängde vi hela dagen, pratade med folket där och kollade lite på dans och så. Lite långdraget blev det, menmen.. Vid sju-tiden så slutade det för dagen.

 


Vi och Annamia drog vidare mot Jensens bøfhus, där vi hade bokat bord vid 19.15. Lämnade ifrån oss väskorna och intog sedan platserna vid bordet. Vi beställde maten, jag tog kycklingfilé som vanligt, de andra körde på kött. :) Efter en bra stund så fick vi in våran mat, och gud så vi åt, väldigt mätta blev vi alla tre. Plus att vi körde på mjukglass efter det också, tack Annamia! Vi satt där länge och pratade om allt möjligt, det var så himla mysigt alltså! Runt kvart i tio så begav vi oss därifrån, kramkalas och hejdå till Annamia, men vi skulle ses dagen efter också. Tack för en helt underbart mysig kväll på Jensens, Annamia och Micke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback