12/6 - Oförglömlig kväll med Sanna! <3

2010-06-15 @ 16:17:30
Klockan slog nio och tonerna till Strong, från Stronger-skivan, började, ååh vad jag älskar den låten. Vi började jubla för fulla halsar, applåderade och blev allmänt lyckliga. Sanna entrar scenen och allt är igång! Hon kör järnet från början och man märker hur lycklig hon är där på scenen! Glädjen som fanns där på scenen under konserten, man kunde nästan ta på den. Sanna såg så lycklig ut och det gick ut över oss i publiken också! Kärleken och värmen som kom från scenen, åh! Efter Strong så sjöng hon Impatiently waiting for you som också är från Stronger-skivan, gryyymt! Fortsatte med senaste singeln Devotion som vi skulle sjunga med i om vi kunde.. Självklart, den är riktigt bra, och ännu bättre live! Grymma Sound of spring efter den, en ny låt från kommande skivan, jag verkligen älskar den! I can catch the moon från Stronger-skivan följde, den är bra. Sedan var det dags för lite schlagers, iiih! Så fort Sanna sa året 2003 så började jag och Micke jubla massa, det var nämligen dags för Hela världen för mig. En stor favorit, jag blir bara så glad av den och Sanna gör den så grymt! Vågar du Vågar jag stod på tur, hur underbar är inte den låten, åh! Ingen dans denna gång, men vi försökte typ, haha. Hon fortsatte med But i know what i want innan det var dags att avsluta med Empty room. Åh, känslan i den låten är oslagbar! Jag ryser lika mycket nu som då i Globen när hon framförde den. Man blir så rörd och Sanna är helt fantastisk!





Efteråt så blev det signering i Expressens tält och vi letade oss fram dit. Där var det massa folk och ingen ordning och reda alls. Vi träffade Lotta där, mysiga hon liksom! Det var en väldigt kort signering, vi tog oss aldrig fram till Sanna, tråkigt nog. Men vi lyckades få en varsin kram av henne, fina som tog sig tid, och hon var ledsen att hon hade så bråttom iväg.. Vinkvink, så drog de iväg med tösen!


Under Rybak så höll vi koll på sidan av scenen ifall en Sanna skulle dyka upp.. Efteråt så gick vi dit bland allt folk och där träffade vi på Sannas mamma igen och pratade lite. :) De skulle gå runt och träffa Sanna på andra sidan och sa till oss att hänga med, tack! Sanna stod där så söt när vi kom runt, kramkalas med alla! Vi pratade på om lite allt möjligt, främst om konserten. Hon var så nöjd och lycklig, vilket hon absolut skulle vara! Vi tog lite kort tillsammans också, innan vi lämnade Sanna och co. Gosig kram, tackade för kvällen, vinkvink och vi drog iväg därifrån! Raka vägen hem till Micke blev det...



 
Bild2 - Sannas mamma. Bild 1&3 - Micke.


Vilken fantastisk kväll det blev, tack vare Sanna!
Sanna, Sanna, Sanna... jag vet inte vad jag ska säga!
Åh, vad jag tycker om henne! TACK för alla fina ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback