5/6 - Media Markt och Smaka på Sthlm!

2010-06-14 @ 21:21:13


Mamma skjutsade mig till Valbo Köpstad strax innan tolv-tiden, till Media Markt där det var fulligång med hoppborg och rallykörning. Najs! Jag trallade in en sväng på Media Markt och kollade lite, det var ju nån mässa där och artister skulle uppträda under dagen. Var ut igen vid kvart över tolv för att se delar av dansgruppen Back(?) som tävlar i VM och EM. Hiphop var det som gällde, de var grymma! Annettes (lärare på cvl!) dotter var med där. :) Vid halv ett så var det dags för dem jag var där för, nämligen Linda Bengtzing och Velvet! Gryyymt! Linda började med Hur svårt kan det va? och vinkade sött till mig när hon entrade scenen, fina! Och sedan var det Velvets tur, hon körde My destiny, den i upptempo. Grymt! Sedan körde de Victorious, men mitt i låten så gick strömmen eller nåt, för tyst blev det i alla fall. Men efter några minuter så fick de kliva på och körde låten igen, från början! :D Grymma är dem! Sedan var det signeringsdags inne på Media Markt.. Ställde mig i kön efter en stund och kom upp till brudarna. Som sken upp som vanligt! Linda var direkt på mina örhängen, jag hade Skallepia-döskallar på mig, hon ville veta direkt vart jag hade köpt dem för hon ville ha, söta! De tyckte jag var fin i håret också, åh! Pratade lite grann om vad som händer och så.. Sedan tog jag ett kort med dem, tack Peter för att du tog kort! :) Jag väntade sedan tills de var klara och pratade lite till och det blev kramkalas när de skulle gå iväg. Puss på dem! Jag trallade mest runt sedan.. Darin var vid två-tiden, han var helt okej. Mycket folk var det på han i alla fall. Vid tre-tiden så dök Charlotte Perrelli upp också, treeevligt! Uppträdde med Take me to your heaven, Gröna små äpplen, 9 to 5, Hero och sist I will survive! Gryyymt! Efter henne så var det dags för dansgruppen Back att dansa igen, jag träffade då Annette också, trevligt! Efter det så kikade jag in om Charlotte satt kvar och signera men icke, fast jag stötte på henne ändå därinne när hon kikade runt massa. Hon är sööt! :) Efter det så kom mamma och hämtade mig och skjutsade mig till centralen i Gävle för jag skulle med ett tåg vid fem-tiden!


 



   

  


En och en halv timme senare så var jag framme i kära Stockholm! Micke mötte upp mig på perrongen, så kul att ses igen! Vi tog oss bort till Kungsan direkt, Smaka på Stockholm där ju! Tog oss till scenen där och stod där och pratade, slog oss ner på en bänk längst fram när det blev ledigt. Vi skulle se brudarna i Three D vid åtta-tiden, myys! De kom ut strax innan där och "repade" lite.. De är ju helsköna, åh! Hejade på dem och de sa åt oss att sitta där vi satt hela tiden, för de använde oss som "mitt-pelare" typ.. ;D Kul! Vid åtta så började det, åh vad de är grymma! Haha, vi hade väldigt kul i alla fall och kände oss väldigt uttittade av brudarna typ. Och Marie rödtott är ju för härlig hon, haha! Vi träffade henne efteråt en stund. Så underbart ju, hade inte träffat henne sedan november, så det var ett kärt återseende! Pratade om lite allt möjligt, treeevligt! Sedan började det bli lite kallt så då sa vi hejdå och vi skulle höras av.. :)


 


Vi messade lite med Annamia och bestämde att vi skulle möta upp henne för hon var i Sthlm och hade jobbat med Sthlm marathon. Så vi tog oss iväg till stadion typ och mötte upp henne längs vägen. Åh, det var så kul att träffa henne igen! :D Vi tog en promenad längs vägen där och pratade massa. In på 7eleven för något gott och vi slog oss ner på en bänk utanför och pratade ännu mera. :) Efter ett tag så var hon tvungen att ta sig tillbaks och vi skulle ta oss hemåt. Klockan var ju ändå kring halv elva-tiden liksom. Vi sa hejdå men vi ses nästa vecka igen! Och vi tog t-banan hem till Micke, där vi pratade massa och kom nog i säng runt halv ett-tiden typ.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback