Allsång på Skansen!

2010-06-29 @ 22:29:35
Jag kollade såklart på premiären av Allsång på Skansen tidigare. Jag hade mer än gärna velat varit där ju, och jag har haft tankar på att gå på premiären men det flöt bara ut i sanden.. Men det var ett underbart program, vilken premiär. Gäster var The Ark, Anna Bergendahl och Carola. Naaajsigt! The Ark var väl bra.. Anna var superfiin och sjöng fint som alltid! Och Carola är ju Carola. Wow! Ustrålningen fanns där, hennes röst, kläderna, kören, åååh! Det var fantastiskt! Wow, Carola har verkligen allt! Hon är grym! Hennes och Ola Salos/The arks duett var också sjukt grym, kul att se ju! :D Men det var ett toppen program och jag ångrar lite att jag inte var där... Kanske blir nån gång i sommar att jag sitter där, vem vet ;D


bild från allsångsbloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback