Complicated!

2010-06-25 @ 00:47:31
Sedan sist så har jag kollat lite på Bones, det går ju på kanal8 på vardagar. Mycket bra! Men missade slutet för då var det dags att äta, vi satt ute på altan, mysigt. Det blev pommes och kycklingfilé, mums! En stund därefter så åkte vi till ica för att handla lite godis och vi hyrde samtidigt en film också. It´s complicated, den är riktigt bra! :) Den slutade nyligen och då hamnade jag här igen.. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, jag är inte direkt trött heller. Jobbigt! Jag ska ta och kika in lite på movie maker tror jag, hihi, det är roligt! :) Och sedan spela lite spel på datorn innan jag släcker ner här! Hörs mera imorgon när jag vaknat till liv.

Godnatt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback