En riktig tv-kväll..

2010-06-29 @ 15:21:07
.. Det är det verkligen ikväll alltså. Åh, så mycket som jag vill se ju!!

20.00 - Allsång på Skansen, svt1.
20.00 - Bones, kanal8.
21.00 - Huset vid sjön, tv3.
22.00 - So you think you can dance, kanal5.
22.00 - Thelma & Louise, tv4+.

Det är ju bara välja en grej liksom... xD Men allsången blir det för Bones-avsnittet har jag redan sett ändå. :P Huset vid sjön är en otroligt bra film, med Sandra Bullock bl.a. Den ska jag nog se och sedan får jag hoppa in i SYTYCD sen när filmen är slut. :) Det låter bra! Thelma & Louise har jag sett några gånger, också en bra film, men de andra får gå före nu.. hihi. Det blir i alla fall en tv-kväll för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback