Fredag igen...

2010-06-18 @ 18:54:05

Jag har varit i skolan idag, kom dit lite innan tolv och bara hängde där. Efter tolv nån gång så kom vi iväg; jag, Junia, Pekka och en till. :) Vi hamnade på Jensas igen, mumsigt! Sedan tillbaks till skolan en tag.. Jag ville ju prata med A och J, men J hade redan hunnit hem så ska tillbaks på måndag. Sista gången då! Gick hem efter två-tiden typ och var hemma strax innan tre. Hann bara på toa så skulle vi åka till mormor, där vi skulle fira gammelmormor som fyllde år idag! :) Massa fika och kusinerna kom också, trevligt! Vi kom hem bara för ett tag sedan här och jag fastnade här vid datorn direkt. Och snart ska jag se en repris av Blåsningen, den med Shirley Clamp, åh! Hörs senare!

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback