Helgen framför mig..

2010-06-04 @ 23:25:37

Sedan sist så har vi hunnit med att ätit lite, skjutsat syster till Gävle, handlat nagellack på maxi och packat ihop väskan för helgen. Nu kollar jag på Bones som jag har gjort i några timmar. :) Yes, en najs kväll liksom. Inte riktigt klar med packningen än men jag fixar det sista imorgon innan jag åker.. Jag ska till Valbo Köpis först för där är det några artister som uppträder på Media Markt, det är tydligen nån hemelektronikmässa där under helgen. Sedan vidare till Stockholm, till Micke och Smaka på Sthlm. "Firar" även nationaldagen där, för fjärde året i rad, KUL! Kommer hem igen på söndagkväll, bloggar då igen.. :) Och nu ska jag släcka ner här.

Ha en bra helg allihopa, det ska minsann jag ha!
Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback