Juni, Juuuni, JUUUNI!!!

2010-06-01 @ 15:07:28

Vi har kommit in i Juni-månad. Herregud vad fort det går, redan juni liksom. Det känns inte alls, men vädret verka veta att vi är påväg mot sommaren nu i alla fall. Det är någorlunda varmt ute, hääärligt! Det är dags för sommaren att komma nu, iiih! Åh, vad jag har längtat!
Jag är färdig i skolan också, klar på CVL. Det känns otroligt tråkigt men nån gång måste man ju lämna stället. Ska i alla fall dit nästa vecka och hämta mina betyg och säga hejdå till folket. Mitt träningskort har tagit slut också, katastrof liksom. Men det är inte så mycket träningar kvar nu, och i sommar är det inte så mycket. De få gånger jag ska träna så får jag betala för det. Så, jag har lämnat ett liv och går in i mitt andra, typ...

Fast jag har inte så mycket planerat i just denna månad, eller under sommaren över huvudtaget. Men det kanske kommer eller så blir det väldigt lungt i sommar. Det visar sig. Men två trippar till Stockholm väntar i alla fall denna månad. Träffa Micke och fina vänner, det ska bli kul! Och jag ska även på en avslutningsfest med SvC-gänget på CVL, gud vad jag längtar! Annars är det mest massa träningar under juni-månad. Step up, styrkepass och zumba fitness! Hääärligt!

Jag välkomnar Juni-månad med öppna armar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback