Lååång dag!

2010-06-09 @ 19:03:07
Klockan ringde vid halv sex redan, hejohå! Jag kom upp vid sex-tiden.. Duschade, åt frukost och fixade mig lite snabbt. Pappa kom och hämtade mig och syster strax innan sju. Tiiidigt! Åkte till pappas jobb, lämnade lite grejs där och sedan släppte vi av syster på körskolan och vi åkte in till Valbo. Valbos sporthall var platsen, där jag skulle jobba som brandvakt. HAHA! Ja, där blev jag i alla fall kvar i åtta timmar. Gud så segt det har gått emellanåt. Jag har typ mest suttit på en stol och kollat så inget började brinna när en person svetsade. xD De var tvungna att ha en brandvakt där annars skulle de inte få svetsa. Men man ska väl inte klaga egentligen, lätt förtjänta pengar om något! :D Jag har rört vattenslangen några gånger under dagen för att blöta ner golvet lite, inte så mycket mer. Pappa och jag åkte därifrån vid halv fyra och hämtade upp syster på hennes jobb, hon målar här i viken.. Sedan hemåt, och jag ska jobba imorgon med. Pappa hämtar mig vid 6.40 och sedan får vi se hur länge det blir.. :)

Sedan jag kom hem så har det inte hänt så himla mycket. Jag och mamma åkte upp på systemet och handlade lite. Jag fixade lite vin och cider till imorgon, avslutningsfesten med gänget. Sedan åkte vi till donken för att köpa mat. Vanlig meny med plusmeny för att få varsitt glas! :D Svart/gråa denna gång, yay! Hem och åt direkt och sedan slog jag mig ner här. :) Nu händer det inte direkt mycket..

Kvällens planer;
- Klippa och måla naglar.
- Noppa bryn.
- Packa inför helgen! (vet inte om jag hinner imorgon!)
- Kolla på tv. (Bones kl.20, Grey´s kl.21)

Let´s börja för att hinna med!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback