Midsommar-fika!

2010-06-25 @ 16:49:35
Nu har vi varit hos mormor på fika. Vi satt ute på hennes baksida.. Det har varit lite skiftande väder va.. Först blåste det kallt, sedan lite varmare och blev stekhett och sedan kom det några regndroppar strax innan vi åkte. xD haha. Men fika och glass fick vi i oss och blev kvar där nån timme. :) Kom hem för en liten stund sedan, nu skiner solen igen fast det är lite mulet. Jag har hunnit pratat lite med Micke också, han hade fullt upp. Men lite snack om iphone där, så nu har jag klickat hem en så får se när den kommer.. :D hihi. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men vi ska väl över till kusinvitamin halv sex-sex.. :) Vi hörs senare i alla fall!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback