Natten har en hemlighet!

2010-06-24 @ 00:44:37
Inte fick jag någon tid till att se Bones inte.. Mamma kom in och frågade om jag kunde hjälpa henne, så jag har dammsugit hela över- och nedervåningen till henne. :) Så jag missade hela Bones, men visste ändå hur avsnittet slutade.. Efter det så började jag kolla på Coyote ugly, riktigt bra film alltså. Men åkte iväg och köpte donken-mat till mig, mums! Och vid tio så började ju So you think you can dance, fan va grymma alla är! :D Det slutade strax innan tolv och då kollade jag på ett Sex and the city-avsnitt. Men nu är tvn avstängd och jag sitter mest här och glor runt lite, det är väl snart dags för sängen.. :) Så jag nattar här på bloggen redan nu..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback