Söndagsblogg!

2010-06-20 @ 22:12:04
Jag kollade klart på Anna och kungen, men nu kollar jag på en annan film som började efter den. Nämligen Systrar i jeans, otroligt bra film! ♥ Jag älskar den, hihi.. Annars gör jag inte så mycket annat. Kikar runt här på datorn men inget skoj händer.. Helgen är slut nu igen också, men det känns nästan som helg hela tiden för man gör ju knappt något... haha.

Kommande veckan...
Måndag: Skolan en snabbis!
Tisdag: Tandläkarn 10.45. Stan i Gävle. Step up 17.00.
Onsdag: Zumba fitness 18.30.
Torsdag: J fyller år! Styrkepass 17.00.
Fredag: MIDSOMMAR! Sonja i Midsommar med Ola på tv!
Lördag: Slappa..
Söndag: Stockholm!

Jaa, träning denna vecka vilket blir skoj! Äntligen får jag röra lite på mig igen, hihi. Också blir det en tripp till Stockholm över dagen. Annars händer det inte så mycket annat. Tråkigt menmen.. Nu ska jag kika vidare på filmen!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback